جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۳۸:۳۲

ناوگروه چهل و دوم نداجا عازم آبهای دور شد؛
سیاری: با ایران‌هراسی مبارزه می‌کنیم

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و یکم و بدرقه چهل و دومین ناوگروه این نیرو گفت: نیروی دریایی ارتش هرجا که لازم باشد حضور خواهد یافت و لازمه نیروی راهبردی دریایی ارتش حضور در آبهای آزاد است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، امیردریادار حبیب الله سیاری دقایقی قبل در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و یکم این نیرو و بدرقه ناوگروه چهل و دوم در نیروی دریایی منطقه یکم ولایت در بندرعباس، اظهار کرد: هیچ تحرک بیگانه‌ای از زیر ذره‌بین نیروی دریایی ارتش خارج نیست.


وی با اشاره به حضور دانشجویان و رویکرد آموزشی ناوگروه چهل و دوم نداجا، گفت: اساتید نهایت کوشش را برای آموزش دانشجویان در سفرهای دریایی به کار بگیرند و دانشجویان نیز نسبت به این آموزش‌ها نهایت دقت را داشته باشند. فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هدف از اعزام ناوگروه‌های پی در پی به دریاهای آزاد، نشان دادن توانمندی نیروی راهبردی دریایی است و این اقدام لازمه یک نیروی راهبردی حضور در آبهای آزاد است.


دریادار سیاری با اظهار اینکه مبارزه با پروژه ایران هراسی، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه تا مدار ۱۰ درجه، حضور در کنار سایر نیروهای دریایی کشورهای مختلف را از اهداف اعزام ناوگروه ها است، گفت: نیروی دریایی نیاز به کارکنانی شجاع و توانمند دارد که بحمدالله در این مأموریت‌ها شاهد پرورش چنین فرزندان شجاع و غیوری برای کشورمان هستیم. وی با بیان این که نیروی دریایی ارتش تاکنون مأموریت‌های موفق فراوانی را در آبهای آزاد به انجام رسانده‌ است، افزود: حضور ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبهای دور نشانه توانمندی و اقتدار نظام در دفاع از منافع خویش در این مناطق و حفظ امنیت برای خطوط تجاری است. فرمانده نداجا اضافه کرد: حفظ امنیت خطوط تجاری از اهداف اعزام ناوگروه ها است و هر جا لازم باشد، نیروی دریایی ارتش برای تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد داشت و نشان خواهیم داد، نیروی دریایی بین المللی، سیاسی و نظامی است.


سیاری گفت: هیچ تحرکی از ناحیه بیگانگان از زیر ذره‌بین نیروی دریایی ارتش خارج نیست و فرستادن پیام صلح و دوستی به مردم منطقه و کشورهای همسایه، برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تأمین امنیت خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کشتیرانی بین‌المللی و مبارزه با دزدان دریایی از مأموریت‌های شاخص این ناوگروه‌های اعزامی است. دریادار سیاری اضافه کرد: هیچ تحرکی از سوی بیگانگان از زیر ذره‌بین نیروی دریایی جمهوری اسلامی خارج نیست و به خوبی می‌توانیم تمام خطوط‌مان را امنیت بخشیده و کنترل کنیم. اضافه می‌شود، ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن الوند و ناو لجستیکی تنب نیز صبح امروز عازم مأموریت خود در مدار 10 درجه در اقیانوس هند و خلیج عدن و تنگه باب‌المندب شدند.



  کد خبر : 1952
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :